Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Durian Crepe

musim durian..musim crepe...

haishhh, buka fb, sana sini dowg post durian crepe...
tapi skang lg advance..ade blueberry crepe, strawberry crepe...
hmmm...mane nak carikkkk !

"eh, durian crepe tu ape?"

"jem durian.."

dalam hati LJ...xkan la jem durian kot.
ape yg sedap sangat sampai budak2 nei giler ???
haha..punyalah LJ jakun.
xleh blah !


so dah memang rezeki LJ kan...member offer lak.
dapat gak la merasa....


cakaplah lempeng inti durian...hahaa.
betul2 kampng style...owg bandar sebut Crepe.haha.

actually, dlm tu fresh cream dgn isi durian...
law cmnei LJ pun boleh wat sendiri...xyah susah2 nak carik bagai...
dah ler..6 ketul 10 hengget.

tapi..bukan nak kata la kan....sEdAp !
hahahaaa...

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: