Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Hujan & Kenangan

teringat dulu..zaman masa aku masih kecil.
pantang hujan..terus menyelinap keluar dengan adik2 --mandi hujan.
bila dijerit baru ingat nak masuk rumah...itu pun lambat-lambat.
sambung mandi dalam bilik air --main air.

dan sekarang...
sedang aku berbalas sms....hujan turun mencurah-curah..
sms yang sedang aku reply tidak lagi menarik perhatian.

kenangan memang tak mampu tuk dilupakan...
tak macam hujan...tetap akan berhenti bila tiba masanya.
tenang...

kenangan takkan boleh pernah padam sampai bila-bila.
terpahat kukuh dalam ingatan.
kerana kenangan adalah DIARI KEHIDUPAN kite.

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: