Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

K-Car Life Ghatering Nusajaya { Part 1}

oke..nei adelah 1st event yg LJ join bersama2 VMC Johor

K-car Life Ghatering Nusajaya
Dataran Mahkota, Kota Iskandar

event yg sangat happening wlpn tak berapa nak kenal club2 kereta yg laen...

jom layan gambar...wakil2 VMC Johor yg dapat turut serta...


jam 10am kami berkumpul dpn Tune's Hotel...
yang mane tapau sarapan tu boleh la makan...kasi alas perut dulu.


so, kami ke sana as a crew...bangga la cket.hehe.


siap dapat sijil lagik & mineral water yg agak unik cket bentuknye tu...
1st sijil tuk Viva LJ...
nampak tak..nampak tak..logo VMC dlm sijil tu..hehe.


6 biji kereta Viva..wakil dari group VMC Johor...


Viva Fido Dido nehh..kereta leader VMC...

so stakat nei dulu keyh..pape nti LJ akan update part 2 lak...

VMC Johor Terbaekkkk !

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: