Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

K-Car Life Ghatering Nusajaya {part 2}

Good Morning Bloggers !

oke..kali nei LJ akan continue K-Car Ghatering Part 2...
yg belum baca..click Part 1
Ghatering yg sangat enjoy...

dimulakan dengan gambar pertama


hero LJ yg encem nehh...
muka budak penat yg tak reti diam ya ampun......
belakang tu Ayie...Biro Aktiviti VMC.


jejaka-jejaka VMC...
semua dah ber'family' kecuali...no 2 dari kanan....


heroin pujaan malaya...sangattttt.
ahahahaaa....


haishhh..nape LJ masih nampak berisi nei...
diet2...xmau mkn nasi dah pasnie.
chayok2 !

antara club2 kereta yang join....
Vivac, Mira JB, Avy Jb & banyak lagi.....


time nei ramai lg yg belum sampai....


yg ngadap belakang nei...bkn dari JB...
num flat depan bermula dgn B, M, C..campur2...


nei antara yang join this event....

gambar yg terakhir.....

jom kita lihat siapa yang datang......
jeng, jeng, jeng....


JS 1

ofcoz la ank Sultan Johor kan.....datang melawat.
bunyik kereta dah memang macam F....laju tuuuu..
sangat tabik spring...

"mama, power..power... wahhhhh."

ayat biasa nazhif....hehe.

pape pun.... VMC JOHOR Region terbaikkkk !

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: