Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

kisah hidup tidak bertepi --ARJUNA

setiap orang punya kisah hidup yg xsama jalan ceritanya...
aku ingat hanya aku seorang punya kisah hidup yg pahit & manis..kadang2 kelat.

"aku sudah rasa semuanya."

kawan, jika kau fikir dugaan ko hebat.. sumpah ! dugaan hidup aku lebih hebat.
dan aku tahu Tuhan itu sayangkan aku..Dia mahu melihat sejauh mana aku mengingatiNya.

*tepuk bahu sambil sebut nama panjang

hidup adalah menikmati sekeliling, menikmati semaksimanya.
jujur, aku enjoy dengan apa yg aku lakukan...melakukan perkara yg mengembirakan aku...
tanpa perlu memikirkan orang laen yg tidak pernah ambil kisah tentang diri aku.

aku tidak punyai ramai kawan tepi..tapi antara ramai kawan yg aku ada...
kau yg aku carik tuk mengadu segala.....

 "Bukan sengaja dia meminta untuk jadi begitu. Dan pada siapa lagi untuk dia labuhkan keluh kesah ceritanya - jika bukan kepada lelaki, arjuna jiwa raganya..."

arjuna --tak semestinya harus berstatuskan 'kekasih'...

cukup untuk aku berasa selesa berada disampingnya...
cukup untuk aku berasa selamat berada disampingnya...
cukup untuk aku berasa bahagia berada disampingnya..

ARJUNA ♥

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: