Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

" LUASKAN KUASAMU JOHOR "

semangat tetap semangat walaupun Malaysia kalah dlm Piala AFF...
xpe Malaysia....cube lg tahun akan datang.
kalah tak bererti tewas...
kami Ultras Malaya sentiasa menyokong kamu...
Selamanya Harimau Malaya..lelelele aaa ooo.....

cewahhhh....sejak dua menjak nei kan....


sbenarnya semlm LJ g tengok bola dkt stadium Larkin...
jalan xdelah jem mane pun....parking je sesak.
oleh kerana LJ kan Akak Kawasan la sangat kan..maka ade la parking spesial..hehe.

LJ tengok bola dgn budak2 VMC...saje lah nk suai kenal kan...


nampak tak LJ yg tengah semangat tuuu....hero kecik LJ ofcoz laa ikut skali.

ske nazhif tengok Ultras Selatan menyanyi2 sambil bergoyang, tepuk2 tangan siap gendang, kompang bagai.

nei antara bdk VMC yyg ade...5,6 biji kete gak laa...
actually LJ baru je join dowg nehh...
mmg seronok & happening giler.

pas tengok bola kami g makan jap kat area Kebun Teh....
maklumlah, dah penat bersorak..perut pun lapo.huhu.
nasib baek xujan..hehe.

ehh, lari topik lak..

 JOHOR vs Pos Malaysia

dan keputusannya....

JOHOR 2 vs Pos Malaysia 1

part yang paling best masa 10 minit terakhir....ade Zaquan.hehe.

kbye !

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: