Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

MULA RASA

biarpun kau kuat menyakat, suka bergurau, suka teh tarik mamak skalipun..pada aku kau tetap istimewa.
kerana diri kau sendiri dan bukan kerana kau perlu menjadi diri orang lain. aku tidak mahu itu !

KAU TAHU
aku mula rasa rapat dengan kau

KAU TAHU
aku mula rasa 'jatuh' pada kau

KAU TAHU
aku mula rasa debar bila berdepan dengan kau

KAU TAHU
aku mula rasa selesa bila bersama kau

KAU TAHU
aku mula rasa selamat bila kau berada disisi aku

sejujurnya....

KAU TAK TAHU APA YANG AKU MULA RASA

bila hati mula 'jatuh' maka diri akan mula rasa betapa deritanya menanggung rindu.
luahkan rindu itu walau hanya diatas sekeping kertas..layangkan dan tiupkanlah rasa rindu itu, biar jauh..izin Tuhan, dia rasa.



'rasa' boleh diluahkan tanpa mengira jantina..sekurang-kurangnya dia tahu yang kau ada menyimpan perasaan. Admire !


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: