Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Semangat Harimau Selatan ♥

woahhh..tiga hari berturut bola, bola, bola !
seronok wehhh..tgk bola llive dpn2..lg2 tgk players star kan.
sangat teruja !


bermula hari Rabu 26/12/12 jam 8.45pm..

JDT 5 vs Woodlands 1

menang besar uols...lebih kurang 20k penonton yg hadir....sorakan bergema.
suara2 sorakan Ultras Selatan tanpa henti...
ada Mat Yo, Safee, Mat Zan, Zaquan...laen2.

time nk kuar parking tu memang sesak la uols..xbegerak seinci pun...
sempat LJ, nazhif n member jalan kaki g kenyangkan perut dulu...
kul 12 baru parking kosong..12.30 LJ sampai umah terus zZzzzzZZZZzzz......

Khamis 27/12/12

Johor FA 3 vs Pahang 0

yang nei LJ xdpt g..coz nk rehat2 je kat rumah..lgpn LJ ade hal laen...
dengar citer TMJ pun datang menyaksikan perlawanan skali. ♥


hari nei Jumaat 28/12/12 start 8.45pm

Johor FA vs JDT

malam nei..dah tentu2 la sha g..law tak, mane datang tiket yg berharga 10 hengget tu kan...huh.
cmner nk sokong nei..dua2 pun Johor gak...
pening..pening...sokong jelah dua2 kan...1 negeri yg sama.

pape pun..kite tggu keputusannya mlm ini..

jem pun jem laaa...redah !

Selamanya Harimau Selatan ♥

" this is LJ official blog =) 

Tiada ulasan: