Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Tak apa, jadi manusia perlu mahal !

"saya sayang kamu, nak kamu, nak hidup dgn kamu."

ayat biasa yg akan keluar dari mulut lelaki atau perempuan bila bercinta...
tapi bila bgado laen pilak ayatnye kan...

"ahh, kau sama je dgn lelaki/perempuan kt luar sana tu !"

--haha.

sudah2 lettew....menunding jari sesama sendiri. masing2 nak menang, mengaku hebat...ego tanak mengaku salah, mengaku kalah.
anugerah apa yg kau dapat ? pelakon layar terbaik ? hentikanlah.....

*pause

sudah aku bilang dari awal kawan, kekalkan saja hubungan yang sedia ada.
tapi kau degil. sudahnya, kau tak boleh terima kenyataan bila aku tolak walau dengan cara baek.

mahal la sikit jadik orang !

bukan mudah menyerah cinta..
RASA bukan untuk diperdagangkan..RASA adalah perasaan halus yg memerlukan perhatian.
aku tidak mahu meletak sebuah harapan pada RASA yg tak pasti, kelak memakan diri.
aku tidak mahu menyakiti hati sendiri dengan hubungan yang tak pasti.
hati bukan semata terpancing dengan harapan atau kata-kata.

tolong jangan letak ini dalam hati kau : dia aku punya.

biarkan bebas, menikmati setiap inci kehidupan sendiri..itu lebih baek.
nikmatilah hidup kau seadanya karena hidup bukan kerana cinta semata.
perjalanan masih panjang, kawan.

apa harga untuk persahabatan ini kawan?

jika sanggup memburukkan kawan sendiri..kawan dah lama, bukan baru kenal.
meroyan tak tentu pasal..menghamburkan kati makian bila aku berdiam diri.

merosakkan hubungan yg sedia terjalin kerana CINTA.
sumpah, aku tak faham itu !

jika mengambil berat itu dikatakan 'menjaga tepi kain'..
jangan dipeduli hal aku lagi.

--kau buat aku rasa meluat !

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: