Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Terima Kasih Abang Awan !

seriusly, LJ happy sangat2...
sbb emel LJ pada blogger Bicara Sama Awan telah tersiar...

terima kasih Abang Awan untuk kate2 semangat itu.

TEPUK BAHU SENDIRI, AKU GAGAH !

 Walaikumsalam.

Pertama kali,
Tahniah.

Kedua kali,
tahniah lagi lah!


Sebab awak telah berjaya berada dalam senarai:

CINTA AKU MAHAL!

Orang yang melalui hidup tanpa belum punya pasangan hidup ini, saya selalu merasakan dia gagah. Dan orang disebalik gagah itu, awak!

Antara jalan untuk mereda antara sesama perasaan adalah dengan perlahankan setiap apa yang kita respond kan.

Dari segi sms,
Dari segi jawab panggilan talifon,
Dari segi apa pun.


Rasa ini kalau kita ikut mahu, boleh menjadi mahu.

Tapi kalau 'rasa' itu kita biar tak pandang langsung, ia akan pergi. Pelan-pelan.

Awak,
Teruslah menjadi orang yang gagah.

Nikmati hidup awak,
Nikmati makan awak,
Nikmati setiap suka aktiviti awak,
Nikmati relationship dengan orang sekeliling awak,

Dan awak akan menemukan bahagia.

Langkah selepas bahagia, selepas awak berjaya dan puas dengan pencapaian hidup awak, baru awak fikir tentang seseorang.

Tapi bukan seorang lelaki yang berstatuskan 'boyfriend' . Tetapi lelaki yang berstatuskan imam buat awak iaitu suami pada jalan hidup awak.

*tepuk bahu sendiri sambil sebut nama panjang*

Aku gagah menjadi seorang wanita! Aku bahagia menikmati setiap inci hidup aku sekarang!

skarang LJ rasa lebih yakin...bkn bermaksud LJ xperlukan lelaki dlm hidup..
tetapi LJ punyai alasan sendiri.....dan masing2 juga punyai matlamat hidup tersendiri.

saya wanita yang kuat & tabah....

law uols nak baca ape emel yg LJ hantar pd Abang Awan klik sini...

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: