Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

♥ VMC Johor Region (Southern)


welcome to the club !

yezza...LJ skg dah join VMC Johor Region....
club nei sangat best..ahli pun mmg kepala senget2..
aktiviti pun banyak..tak menyesal la join.


nei antara ibu2 aka isteri2 ahli VMC yg turut hadir...
sebenarnya semalam LJ ade meeting dgn leader untuk briefing family day & sesi suai kenal ahli baru..LJ lettew.hehe.
ada anak dara, mak dara, bujang teruna, bapak budak, mak budak....xkira la tittle ape yg diowang pegang..semua peramah !

*pasal family daya nati LJ update oke. sedikit klu..family day nei kira 1st annyvesary VMC Johor Region (Southern)


diantara deret2 VIVA nei..terselit kete LJ kat tengah....
kami antara ahli yg sampai awal...
sempat maen kejar2 cilok2 masa kat depan Lido..fuhhh.
ce teka..ce teka..mane baby LJ ???
hehe...num 4 dari kiri..baby LJ belum naek sticker lagi.

jom2 area Johor, Melaka & Penang...sesape yg pakai VIVA leh join group yg happening & gile2 nehh.
chill ! ♥

this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: