Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Ayeddesign Photography

hye uols...
memerlukan khidmat phographer???

untuk
majlis perkahwinan
majlis persandingan
pertunangang
risik merisik
akikah
berfday party
cukur jambul
or anything else........

meh sini LJ nk promote cket tolong kawan2....


yezza....haaa, yg tengah tu member LJ..aka crew VMC...
gambar2 yg dye amek memang super duper cantek..dah edit lg cantek...
ikhlas nei..bukan bodek punya pasal.

antara gambar2 menarik, tertarik & meletOp...


cantekkan pelamin nehhh...minat betul LJ !
sukeee..sukee...sukee....hehe. over lak.


sangat menarik....


serius cool.....


LJ suke pic nehh...


yang nei pun swettttt bangat. ♥

pakej yang ditawarkan......


for more picture's and information....sila click.....
!
!
V
v

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: