Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Johor FA & Johor DT

lagi2 citer pasal BOLA...
sapa lagi nak sokong arena bola sepak tempatan kalau bukan rakyat Malaysia sendiri kan....

so..nampaknye petang nei dekat Johor ade 2 game yg akan berlangsung...function wehhh !


game yg sebelah petang..dah tentu2 la LJ xdpt nk tgkkan....
al-maklum laa kerja didahulukan, pencapaian diutamakan, bola dihobikan.....hehe.

so, match yg blah malam..tiket sudah ade dalam genggaman....tunggu masa je nak g stadium.hehe.

hopefully Johor FA & Johor DT menang besar malam nei. Amin.

I ♥ Johor

This is our country, This is Johor.

Luaskan KuasaMu

#sesah Johor sesah#


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: