Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Maharaja Lawak Mega vs Bola

nampaknye minggu nei Johor penuh dengan function...

1st ade final Maharaja Lawak Mega dekat MPJB...
2nd ade bola kat stadium larkin....

haa, agak2 mane satu owg Johor nak g erk???

LJ...............confirm la pilih bola...JDT vs ATM
sbb LJ bukan follow sangat MLM...tgk kat utube je...
maklum laa, kuali kat umah tak cukup besar..sangkut siaran astro..hak2.


tiket dijual seawal pukul 8 pagi tadi....
skali jalan otw g keje..terus LJ singgah beli..
13 tiket uols...11 tuk crew2 VMC...2 lagi LJ dgn ehem2.....hehe.

tak sabar.....excited nehh.
dua2 team sama kuat..hopefully, JDT leh menang lagi. AMIN.

LUASKAN KUASAMU JOHOR !

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: