Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

part 2 : VMC 1st Annivesary Family Day

sory uols agak lewat update n3 baru...

sape2 yg belum baca Part 1 Family Day VMC sila la click yee..

sebelum tu LJ nak kenalkan dulu AJK 2012


harap maaf..tiada kekosongan, semua dah berpunya.hehe.

skang LJ nk kenal2 kan team2 sukaneka yg hado lak...


Group 1 - Apa2 Jew
Tagline : ape-ape jerrr...


Group 2 - Mawar Berduri
Tagline : belasah je...whatever~


Group 3 - Itasha
Tagline : kita bako..kita bako...


Group 4 - Gun Show
Tagline : Amekaww !

oke last uols....haaa, yg nei group LJ...hehe.
group LJ dapat nombor 2 keseluruhan sukaneka...dan kumpulan paling bekerja keras.
maknanye kami dapat 2 hamper...hehe.


Group 5 - Bobio Boy
Tagline : terbaekkkk..

sangat seronok...maen je xyah nak malu2 sangat...
kami semua 1 family.
yeahhhh.....


lunch sebelum balik.....

ehh..cam dah panjang je n3 LJ nei...
nampaknye kne sambung part 3 lak ye uols...
jangan marah2..nti cepat tua.ahaksss....

so..tungguuuuuuuuuuuuuu.................

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: