Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Part 3 : VMC 1st Annivesary Family Day

yeahh...kali nei LJ nak sambung part 3 lak...
part akhir dimana kami bergambar kenang-kenangan....

sebelum tu..sesapa yg belum pernah baca Part 1 dan Part 2 sila click ye..law rajin tinggalkan la sepatah dua kata tuk LJ...

jom layan gambar2 kenangan dari Crew VMC Johor Region penutup bagi xtvt 2012

Teluk Ramunia Beach Resort


sangat cantek view suasana malam...tenang, aman & damai.


crew lelaki...
ade bapak budak, atok, bujang sudah berpunya, bujang trang tang tang, suami, pengatin baru pun ado..hehe.


Along [leader kesayangan] bersama Fariha..puteri sulung.


Apong..pemilik Viva Harimau Selatan..
salah seorang penyokong tegar !


pasal bab bergambar, berposing, menggedikss.....kami nombor satu !


orange tema kaler family day kami..mantol gittew.


crew perempuan...
ade bakal ibu, bakal isteri, teman wanita, yg tak berteman.....


posing sakan...maklumlah, ade yg dari melaka....jarang2 dapat jumpa.


puteri-puteri VMC

sebelum bergerak2 khas....
proses menaekkan sticker bagi ahli2 baru VMC Crew...


haha..dye ahli lame..tp nk jugakkkk.


haa, nei baru betol ahli baru naek sticker...


sticker LJ awal dah naek atas bantuan rakan2....thanx ya !

oke..yg kat bawah nei gambar semasa kami di Tg Balau....kami singgah selepas check out.


seronok sakan...happening !


bincang2 mane nak pergi lagi lepas nei...
tapi akhirnya kami putuskan utk balik terus..maklumlah, masing2 dah penatkan...badan pun dah letih lesu.


proses penyusunan kereta....
nampak tak photographer kami sedang dok mengarah2 tuu...?


tiada perbezaan antara kami...tidak mengira latar belakang..
kami tetap bersatu !


 LUASKAN KAWASANMU VMC JOHOR KE ARAH KEMAJUAN PERMOTORAN 1MALAYSIA..

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: