Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Viva VIP Style - terpikat !

antara banyak2 Viva yg ada....LJ paling minat yg ini...
memang menarik, tertarik...skali tengok terus jatuh cinta lahaiii.


nampak tak, nampak tak yg kaler merah tuu?
sampai kuar paper Metro Ahad uols.....tabik springgggg !

ownernye muda lgik..baru 22 tahun..bdk Muar law xsilap...
haishhh...bila la baby LjJnk jadik cmnei....huhh.
xpe2..saba oke..slow2.


terpikat kan..sangattttttt. ♥
rare nei uols....cmnei je habis dekat 11k menurut owner......
pehhh, kaler mmg menawan..menusuk kalbu..dalam lg ar..xyah citer laaa.

nak tengok kembar viva nei???


haaa kannnn..adik & abang...
careeee.

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: