Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Friendly Match

Ahad, 03.02.2013


Johor Darul Takzim vs Geylang United

semalam punya cerita......




antara VMC Crew yang datang awal...seawal jam 6 petang...
viva depan LJ tuu....penyokong tegar Harimau Selatan !


ade lagi 2 biji viva..belum sampai lagi...


kosong, lengang.....
mane tak nyer....bola stat 8:45pm..tp kitowang, 6.30 dah dok tercongok kat stadium...
kali nei masuk adelah percuma....


suasana stadium dikala senja.....
keadaan padang setelah dibaek pulih....ade mcm Old Trafford tak..hehe..
jauhhhh........


polis bersepah2 mengawal stadium...demi keselamatan pemain, penyokong....


pemilik viva Harimau Selatan ♥
penyokong tegar termasuk LJ...
we'ols duk kat grandstand..atas skali..view mmg clear!


candid picture LJ & Nany....
sejuk uols..malumlah hujan sehariankan semalam...
tu pun nasib baek dah benti...padang tetap lecak la....xleh nak watpe...huhu.


uols nampak sape yg datang???
tipulah law cakap tak kenal.....baru je blakon jdik bf Wawa Semput...hehe.
Along Maharaja Lawak..siap dgn jersi & mafla...tp dye tak stay sampai habis game...

dan keputusannya..............

Johor Darul Takzim 1 vs Geylang United 0

This is Larkin Arena, This is Johor.

Luasakan KuasaMu Johor !

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: