Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

JDT (2) vs LionXII (2)

Ayuh Johor..
Luaskan KuasaMu Johor....

semalam LJ g tengok bola dengan Mr.M...
mber dye yg tolong belikan tiket....


macam biasa..sebelum pukul 3pm..tiket grandstand mesti habis...
siapa lambat memang tak dapat la...

belum pukul 8 LJ dah ade dlm stadium...
jem xjem, sesak xsesak...yg penting semangat !


so sementara nak tggu start tu...kitowg tgk la dowg training dlu...

tak dinafikan pasukan LionsXii pasukan yg agak kuat jugakk....

namun......JDT berjaya menyerikan keputusan..
itu lebih baek drpd kalahkan uols...

layang sorotan highlights Johor vs LionsXII


aksi Del Nero memeluk TMJ selepas menjaringkan gol pertama utk JDT...


this is Larkin, this is Johor.

Luaskan KuasaMu Johor !

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: