Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Part 2 : Viva in progress

tak kira ape story pun..LJ sangat suke share kat blog..
hope uols tak bosan keyh...thanx for the big support ♥

yezza..kalau sebelum nei LJ pasang alarm kat kereta....


budak nei tgh breif cara2 kete dicuri...


nei time tgh pasang...
tp kadang2 pun LJ rasa cam rugi je pasang...buang duit!
bukan LJ pkai sgt pun alarm tu..rasa cm nyesal lak uols cz tak pk panjang masa nak pasang..

lepas tu semalam.....


viva masuk aksesori lak....


mulanye konon2 nak tinted depan je....
skali tengah2 tggu cine tu pasang..LJ pun servey2 la radio kat situ...
ntah cmner.....tu lah hasilnye uols....

nak masuk speaker baekkk punye je lum ade bajet lebih lg....huhuu.

pape pun tggu bulan depan lak...cukuplah tuk bulan nei...

skang LJ tengah tggu sticker Hatsune Miku sampai dari KL...mber LJ tolong design kan...
nak join Malaysia Itasha Movement lak katanye pasnei...hehe.

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: