Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pewangi Kereta

huihhh..bila buka je pintu kereta orang laen...semerbak harum..
ataupun
bila masuk je kereta orang laen..start enjin, bukak aircond je...harummmm.

haishhhh...dah macam2 pewangi kereta LJ try....


yg nei..skali2 bau wangi akan keluar...manis.
yg sama mcm nei..tp kaler hitam kelabu pun bau sedap jugakk uols...


then LJ try yg nei lak...
wangi..memang wangi....tp sekejap je..tak tahan lame pun..adelah dalam seminggu camtu je...


skang LJ pakai yg nei lak...tp yang pink td tu masih belum buka cz tak habis lg...
stakat nei, LJ puas hati dengan yg ini...

bila adik LJ yg baru balik dari Nilai masuk kereta je...

Adik : wanginya kereta ko, long...lemas dah idung owg.

mana taknya..skali 2 LJ pasang..kiri kanan...hahahaa.
malumlah, beli pek promosi...hehee.
law tak wangi gak..tak taw la LJ nak pkai pewangi apa lak....nak kene beli Burberry ari2 spray lak kot.huhuu.
susah sangat letak daun pandan jekkk. ngehhhhh.

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: