Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selamat Pengantin Baru Halim & Aisha ♥

akhirnya..seorang demi seorang VMC Johor bergelar suami / isteri...
xlama lg crew2 VMC dapat ramai anak buah yg comel2 la nampaknya...

Ahad lepas LJ dgn crew2 laen g majlis perkahwinan salah seorang ahli...
iaitu Halim dan pasangannya Aisha yang sedang hamil (bunting pelamin)...


uols nampak tak LJ dgn nazhif kat celah tu...?
yg pakai peplum purple blkg mamat baju biru tuu..hehe.


semua skali 11 biji Viva...parking ofcoz VVIP la kannn....
dekat rumah salah seorang ahli VMC gak...rumah diowang berdepan2 je..kawasan kampung.


yezza....jejaka2 VMC..masing2 dah berpunya....
yg pegang hp merah tu pun..bakal2 menyusul tak lama lagi....


tengok la budak2 nei...masing2 law bab makan.....
LJ akui..nasi minyak & lauk2 yg ade memang sedap2....


diorang nei lak..kat mane2 sudut ade je.....
asik kene candid snap....hehee.


crew lelaki....gambar crew perempuan belum di-upload lg cz masing2 masih dlm mood bercuti...

tahniah kepada pasangan pengatin...
LJ doakan semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa ♥

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: