Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

TT VMC Crew

sabtu lepas ade TT....
macam biasa..ditempat biasa..port VMC...
Restoran D'Tebrau JB...dekat2 dgn Jusco Tebrau....


kira macam panel VMC la...
untungnya kitowg sebagai ahli..law makan kat sini dapat discount 20%...


mula2 yang sampai dulu..biasalah, mesti LJ kan....


lama2...baru la sebijik demi sebijik viva sampai...


dari 1 meja..tambah2, cantum2..10 meja semua skali...
15 biji viva...

masing2 law dah jumpe..macam2 citer keluar...
seronoknye kami..ibarat 1 family semua....biasanya ape yg kitowg buat, mesti together2...
baru semangat setia kawan namanye..

TT dari jam 9pm - 12pm.....

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: