Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Part 1 : Viva in progress

kalau dah minat kereta....
apa2 pun mesti kereta nombor 1....
macam haritu, LJ g langkawi seminggu...balik2 sampai JB je..kereta dulu yg dibelek..

sebenarnya LJ masih belum puas hati dengan condition Viva LJ skang nei...
masih banyak yg perlu ditukar, diubah & diganti...


nei Viva LJ masa mula2 belum join VMC Johor....


kemudian..rim pun dah tukar kaler putih....


lepas tu tukar lak rim kaler ijau...
LJ mula2 nak maen kaler biru...tp tengok2 cm kaler ijauh lak cantek...
LJ pun minat ijau..so layannnn~

dan..beberapa ari yg lepas...


yeahhh....nak kasi lagi cun...belum tahap rare lagi...huhuu.


nampaknye abang ajoy tengah masuk stripe sticker....


salah sowg ahli VMC crew yg ade same kat Enjoy StickerHouse....
kereta dye dah mmg rare uols...turbo....


yg viva hijau tu..kereta rare yg LJ maksudkan...
belakang tu kereta baru nak up..hehe.
marah owner law taw LJ ckp cmnei...dye g mane PS2 dengan Along Leader...

hasilnya....tarrraaaaaaaaaaaaaaaa...


SJ Movement.......


ade yg kata kaler hijau tak sesuai dengan viva silver...

so pada uols lak cmner???
minta pendapat cket...

pada LJ lak..kena la berani mencuba yedakkk..
kaler boleh tukar..stripe sticker leh kopek. apa ade hal kan....

yg penting kepuasan sendiri diutamakan dulu...

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: