Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Autoshow Belia 2013 Bukit Layang-II

Masa : Ahad
Tarikh : 10/03/2013
Tempat : Bukit Layang-II, Pasir Gudang, Johor.

event kali nei VMC tak join...jadiknye hanya LJ yg g..
lagi pun dekat dengan rumah, 5 minit je..LJ datang tuk support member dari club PPEOC...


pentas Bukit Layang-II..belum ramai lagi time nei walaupun acara bermula dari pagi jam 9..


disebabkan cuaca yg panas..LJ lepak bawah khemah je dengan budak2 PPEOC...
dowg sangat mesra n peramah...xde hal laa nak campur..


sbenarnye tengahari tu LJ g makan nasi minyak dulu kat kempas..
jadiknye time nak balik pasir gudang..kereta nei follow belakang....dah boleh agak, mesti nak g autoshow...


antara club yang hadir SRD...


yang nei LJ tak pasti dari club mane...


yang nei mungkin dari club Vivac or VOC..law salah maaf la yee...
peace yawww !


mereka-II yang baru sampai....


neilah member LJ..merangkap kepada rakan sekerja, laen2 office je...


oOopss, kereta pinjam nak posing jek.hehe..


haa, nei baru kereta sebenar..hehe.


nak jugakkk, nak jugakkk.....


bujang nei pun naj jugakkk....bab bergaya depan camera kemaen lagikkk.


kereta-II yang masuk pertandingan autoshow...
sebenarnye adelah dlm 10 bijik..motor pun ade gak..
tp LJ tak snap banyak pun...maklumlah, kamera tak cantik..huhu.

acct LJ tak tunggu sampai habis pun...
dalam kul 5 LJ ngan member dah cabot g makan...lapo.huhu.

*nanti LJ up pasal KW Youth Mega Gath lak.

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: