Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Cakap Belakang.

sebenarnya aku malas nak marah2 nehh...wat spoil mood je.
oke..benda nei blaku tadi pagi...
tengah-II mood aku baek punya..dengan keje yang banyak...
skali datang pakcik A nei...

"saya bukan ape..bila orang dah timbulkan isu nei............" ayat tergantung oke.

aku diam je dengar..

"saya nak cakap pun serba salah sebenarnye, tak cakap pun tak boleh gak...."

oke..aku pendekkan citer...

acct, payment keje construction dah nak masuk....
jadiknye, pakcik B & C nei bising2 suh wat costing....
dan terus terang aku cakap...costing bukan bidang aku...mmg selama nei akak opis aku yg buat....

so tadi pakcik A nei datang menyampaikan ape yg diluahkan pakcik B & C..

macam aku cakap tadi..aku diam je dengar....
jadiknye yg menjawap tu..confirm ar opismate aku...

costing tu acct dah buat pun..cuma belum complete tu aje...xpayah nak bising2 bagai.
mentang2 payment nak masuk..time keje jalan, ko hilang...minta tolong ade je alasan ko.
bab menyindir orang num 1..lemak la kalau madang asik nak jaga hati ko je kan..sbb ko owg tua, aku hormat..tp law dah camnei..mmg xlah kann.

yang aku hangin sangat.....
laen kali tak payah la nak cakap belakang, asal tak cakap depan-II. paling aku pantang orang cakap belakang! pada aku orang cakap belakang -- pengecut !

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: