Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Capital M

mari aku kenalkan pada dunia...
dia lelaki paling pemalu pernah aku kenal...


aku tak tahu gambar nei tahun bila...sebabnya aku curik je dari fb dia.
nak marah???
jangan, aku nangis nanti....huhuu.
yang pastinya dulu, kini, selamanya.semua owg cakap dia budak skolah..hahaa.

tapi pernah satu kali "pakcik, mintak derma ikhlas.."

ahahahaa...kalau boleh aku berguling kat situ, dah lama aku buat....sumpah kelakar.
sampai skang bila teringat, confirm aku gelak sorang2..xleh blah.

jangan tanya aku - dia yg mana satu..tp aku rasa, kowg pun pandai menekakann...
silakan........

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: