Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Rahsia Halaman - BSA



Bila kita rasa selesa dengan-nya. 

Tapi, nama pun jodoh kan? Cukup hanya tertulis pada halaman muka surat Tuhan. Kita cuma mampu, kirim harapan apa yang kita idamkan.

Seorang lelaki yang baik,
Tanggungjawab,
Memahami,
Perhatian,
Jujur,

dan
Baik hatinya.

Semua orang mahu itu. Tapi dalam meniti hari dan perjalanan hidup, tak ramai memahami bagaimana hidup perkongsian itu harus memberi dan menerima.

Kita selalu kalah dengan ego,
Kita selalu mau lawan dengan emosi,
Kita selalu tewas dengan bisik syaitan pada sesuatu yang kita selalu fikirkan ianya: negatif.

Lalu kita tewas.

Terkorban pada permainan dimana watak untuk Hero dan Heroin itu, ditulis skrip jalan bagaimana mahu kita.

Setiap kita kalah,
Ada soalan:

tetap terus mahu bertanya;

"Siapa ya jodoh aku Tuhan?" 


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: