Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

sayang.

satu malam, dalam kereta..baru lepas dinner.

lelaki : benar ko sayang aku?

perempuan : sayang.

lelaki : betol ke nei?

perempuan : iyee.

lelaki : tapi kenapa aku?

boleh tak kalau perempuan tu jawap "jangan banyak tanya boleh tak?"

hahaa...
aku sendirik tak paham ape aku cuba sampaikan...

mane mungkin perempuan kalau tak sayang..

yang, jom kuar makan - jom (walaupun sebenarnye dah kenyang)
yang, jom tengok wayang - oke (walaupun sebenarnye citer tu dah 2x tengok)
yang, jom tengok bola - orite (padahal tak minat pun)
yang, jom ngeteh jap pas keje - boleh (padahal nak balik awal)
yang, malam nei jangan tido awal..nak call - sanggup tunggu (walhal mata dah macam kena gam)

kalau itu bukan sayang..apakahhh?

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

Sizzling Suzai berkata...

HAHAHHAHA...awak buat sy gelak...hahaha yg part "jgn byk tanya bleh tak?" hahahhaha...kn pggil pon dh syg so mesti r syg! hahahha

.:: Lynn Johari ::. berkata...

kalaw betol2 jawap.."jangan banyak tanye.." confirm si lelaki kecik hati.keh3.