Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Update Info

seringkali kita akan terbiasa meng-update segala info baek di FB mahupun Twitter....
macam aku jugak..rajin update dimana aku dan sadang apa....walaupun bukan secara detail.

baru2 nei, hari sabtu yang lepas...
macam biasa sambil baring2 aku layan fb....
ade satu page nei up pasal..........law cari balik tak jumpa, sbb status nei dah dipadam admin.

contoh :

" dapat taw malam nei ade roadblock besar2an depan ****, ada JPJ, Polis, Trafik..sila berjaga2 bagi peminat tegar JDM, kereta2 yang diubahsuai enjin...rider2 sekalian. "

orite..so banyak la komen2 kat situ yg aku baca...
yang aku tak paham....

"bodoh punya admin ! ade benda cmnei nak share...biarlah dowg kene tangkap."

lagi...

"admin bangang, subahat. diam2 sudah la watpe nak lindung orang yang dah buat salah."

dan lagi...

"biar jelah dowg kene tahan..xlah aku tengok depan lido tu ade xcident race moto je. "

aku malas nak komen pape bukan sebab aku menyokong ape yg admin tu up..tp aku pelik dengan owang2 disekeliling..tak payah la sampai nak maki hamun admin tu..kdg yg komen tu pun 2x5...

alih2 up kat wall sendiri " nasib baek aku xlalu depan lido " or " simpan kereta, tumpang member "

itu ape???

aku peminat JDM..aku taknak hipokrit.
aku maen kereta, aku tak ubahsuai enjin stakat aku maen bodypart....
maaf la kalau readers salah paham..aku bukan cakap besar....
minat dan hobi setiap orang itu laen2.

so pendapat dan fahaman pun masing2 la kan....

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: