Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pakai tudung tapi mulut........



haishhh....bengang betol la aku !

aku bukan nak kata apalah....
aku paling menyampah orang yg blagak baek konon pijak semut tak mati...
yg kononnya mulut manis gittew - hipokrit.

apa yg aku sampaikan ni bersandar fakta oke....

al-kisah..ade sowg akak nehh...
pakai tudung, berbaju kurung, pkai tshirt pun kadang2 nampak lengan, sarung jeans ketat gak..bukan nak kata....baju pun fit-II gak...cara pemakaian masing-II la kannn : aku - NO KOMEN.

yang aku nak komen..muluttttttt.

eeeeiiiii...aku rasa cam nak cili-II.....
bab menyindir, mengata, mengumpat memang kau handal....capai telefon gosip sana sini, law aku memang tak kuasa kot.

aku sendirik pun nak cakap berpada-II, masih taw apa itu hormat...
biarpun aku tak suka orang tu..tak kira la tua atau muda...cakap aku masih berlapik lagi.
aku bukan jenis orang yg cakap lepas..maen hembus je....
bahasa orang sekarang..mulut longkang, mulut puaka, mulut gaung dan yg sewaktu dengannya.hahaa.

tapi bila kau....
owang tua tanya baek-II pun kau pakai hembus je..agak-II la wehhh.
tak suka pun janganlah sampai macam tu skali...tak cukup ke ko ngumpat belakang owg tu???

haishhhh...dunia-II..
kalau bercerita macam kau baek sangat....suci : tak ada dosa.

ntah-II pasal aku pun ko sibuk canang sana sini kan...terima kasih la.
aku cuma nak pesan...jangan kerana mulut, badan binasa...jangan suka menghukum manusia mendahului Tuhan.
ingat sikit.....

dan yg paling agak kasar aku nak sound ko : jangan ingat kau sembahyang 5x sehari tak tinggal..mulut ko boleh berkata apa saja. tetap ade kredit untuk ko..sebab Tuhan tu adil tak pernah curang pada manusia.

#maaf kalau entry aku kali nei sedikit emo dan agak kasar.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: