Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Aku & Blog

aku ade sebab...
sebab kenapa aku tak suke btaw aku ade blog...

pada aku blog tempat aku meluahkan, tempat aku bebas nak menaip..
apa saja yang aku nak share...

tapi...

kalau disalah erti...ape aku bole buat kan...

perkara lama..aku sendiri tak suka nak ingat, apa lagi nak ungkit...
aku tak suka orang tanya kisah silam aku..
aku sendiri tak pernah review balik post2 aku sebelum nei..
sebab kebanyakannya dah berakhir..

mungkin buat pembaca..

cinta dalam hidup aku..datang dan pergi, pergi tak kembali..nak kata aku hebattttt..........
apa aku nak komen?
kalau itu yang Tuhan tentukan untuk aku..

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: