Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

E.V.A.C

E.V.A.C
Elite Viva Avy Club

kalau dulu club LJ ialah VMC Johor Region...skang ialah EVAC.
ahli tetap sama..cuma nama club je baru.

so..Ahad lepas adelah hari perasmian EVAC..kiranye hari naek sticker la...
perjumpaan ( TT ) dekat Taman Merdeka..


Miku naek sticker baru akhirnye...


yess...ini kali lah. belakang pun sudah...


yang datang adelah dekat 15 biji kereta...yg tak datang tu mungkin ade sebab2 tersendiri.


seronok sebab masing2 dah ber-family..ade keluarga, anak..
bakal mama, bakal papa, bakal suami...diorang sporting.


nampak tak hero kecik LJ tu uols..ade kawan, tak ingat LJ..maen sakan.
tapi bila ade pape..kemaen datang mengadu kat LJ..


seronok dengan diorang sebab masing2 cool...

like a family...it's all abaut friendship ♥

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: