Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

IronMan 3 second time with Nazhif ♥

kalau hari tu LJ tengok IronMan 3 dengan Mr.M..kali nei LJ bawak hero lak g tengok IronMan 3.

mana taknye uols..asik tengok iklan kat channel 5 "mama, IronMan..Ajib nak tengok IronMan.."

so sabtu lepas..LJ cuti, kebetulan nak pergi bengkel member amek resit bayaran haritu..singgah skali U Mall tengok wayang..lagipun LJ tengah free...


see..tiket dah beli, movie nye start stengah jam lagi....
untungnya 2 owg tengok..tapi tiket 1 je..
sebab Nazhif dok kat riba...hehee.

member : asal muka kau toye je...
LJ : nei muka korban perasaan namanye..haha.
member : ade jelah kau...
LJ : haha...

padahal...dalam hati Tuhan je yang tahu.


oke la..dari pagi keluar rumah tak makan lagi kan..
LJ pun bawa laa Nazhif g makan dulu...macam biasalah, nasi ayam & milo ais.
fevret....


haha..suprise2..
jangan tanye kenapa muka LJ sedih.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: