Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Jumaat Malam Sabtu..........LJ diraikan :)

tarraaaa !

yess..sambungan dari entry Jumaat Malam Sabtu....ada ape?

rahsianya ialah......
bila LJ sampai je Dataran Johor bahru yg popular dengan steamboat.....
fuhhh, penuh 3 table....


suprise befday celebration tuk LJ drpd officemate...

serius tak terfikir...
acctly kalau uols nak taw...acara menyambut befday nei akan dijadikan acara tahunan...
cuma bila kitowang celebrate tu tak bagitaw..taw2 suprise!!!!

so 21/4/2013 adalah befday LJ..disambutnya pada 25/4/2013...janji sambut.
ingat jugak dowang kat LJ...
by turn la lepas nei sape lakkan...tunggu...
cuma acara menepung tawar, renjis2 dipilis tu..tak hado.
masing2 takot kereta kotor.huhuu.


siap kek..ntah bila diorang plan pun LJ xtaw...
coz kat whatsapp takde lak cakap2 bincang2 bagai...xde dengar2 lak akak opis LJ nei dok bebual pasal planning2 nehh. bagus betol rancangan diorang.

sebenarnya hero kecik LJ tu nak tiup lilin gak..tapi malu2 kucing..hehee.


nazhif dan angry bird dye...
law orang Johor tak panggil steamboat..panggilnye, cucuk-cucuk...

"hey, jom g makan cucuk2 malam nei..."

haaa, lebih kurang camtu laa....


haa, nei laa muka2 yg bertanggungjawap menjayakan suprise befday Lj nei.


thanx uols for the happy moment ♥

# hey, LJ masih muda remaja..belia berjiwa waja. pis yaww :)

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: