Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kawan Muka-Muka

Selamat tengahari uols..
aku baru lepas makan nasi ayam penyet..meletup.

pehh, tak sangka ea..kawan yang aku ingatkan ikhlas berkawan..
rupanya berpura-pura & bermuka-muka, dalam diam mengata belakang.


rasanya jarang aku buat entry tuk kondem orang nei...
tapi kali nei rasanya aku tak leh tahan lagi..so aku mesti nak luahkan jugak.

alkisah tersebut la kisah...

sebenarnya, jenis aku kalau dah berkawan..aku betol2 kawan.
maksud aku..aku tak kisah dari segi belanja, berjalan, makan, tumpang...aku tak berkira.

tapi bila kawan yang kita anggap ihklas..rupanya mengata kita.
aku cakap berdasarkan bukti..sebabnya aku baca sendiri msg2 tersebut.
haa, aku bukan curik2 baca..tapi secara tak sengaja.

jadiknye, lepas je aku baca..berombak dada aku menahan nafas turun naik turun naik.
terus aku up kat facebook. punyalah aku tak dapat menahan rasa.

bayangkan la..niat baek aku beli ayam golek tuk befday seseorang pun nak disalah ertikan..bukan aku minta balasan pun. aku dengan rela hati nak beli, sebab kawan aku nei dah lama teringin nak makan.
jadik kebetulan sempena befday dye..ape la salahkan........

siap cakap nak format sedarkan sape aku..biar taw sedar diri sikit.

pehhh, lagi la aku kecik hati kan...takpe, aku dah sedar sape diri aku : sandaran je.

lepas tu???

mmg aku rasa..lepas nei, memang tak la aku nak terhegeh2 lagi.
kalau ajak lepak, aku rasa mood aku oke..aku join la kot.

aku tak suka orang mengata belakang..nak tegur, nak cakap biar ngadap muka aku..
pastu law aku nak nanges ke nak apa ke..jangan peduli.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: