Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Korban Perasaan atas jalan yang kau sendiri tahu SALAH.

baca, fikir dan renungkan...

Dalam celanya kau, kau sendiri angguk pada pemula cerita yang kau sendiri tahu SALAH. Tapi kau biar untuk suburkan rasa. Dibuai terbuai. Tapi tak dapat dibendung, sangkut ditengah-tengah.

Rasa bersalah kau, dari jalan yang kau pilih. Itu celanya kau.

Rasa ini tak akan sampai syurga bila kita sendiri tidak ada mahu berimpian. Kalau jalan hidup kau lalui ini tanpa kau keraskan hati untuk pilih jalan kau, kau akan dapat balik.

Dapat, pada benda yang kau tak pernah beri;

'Bermain rasa pada kekasih orang'

Kawan,
kita akan ditinggalkn.
sepertimana kita jahat terima, dalam berkasih dengan kekasih orang.

Tuhan itu adil. Sebab itu semua hambanya disuruh berserah.

# kredit tu blogger : Bicara Sama Awan.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: