Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Nazhif, Thomas & Friends...

weekend bulan lepas LJ bawak Nazhif & adik g Jusco jalan-jalan buang masa...
masa mula2 jalan okela...skali Nazhif buat perangai tanak jalan, nak dukung lak.
aduhaii...LJ memang tak larat dah nak dukung..nak amek troli sorong, bukan ade beli ape pun.

jadiknye..masuk laa


haha..memang carik penyakit la kan..

ingatkan nak carik yang bawah bajet LJ laa...
skali...hmmm, kene paw terus....


tu dia...pilih bukan calang2..


disebabkan nak sangat...asik dok sebut-sebut je..
xpelah..skali2 LJ belikan yang mahalnya...hehe.

balik2..sampai je rumah tak dan duduk berehat......


adik LJ la tolong buka & pasangkan semua...pastu dye duduk la tengok keretapi tu jalan pusing-pusing.

gembira tak terkata "maceh mama..maceh mama.."

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: