Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pesta Konvo UTM 2013

Minggu lepas Pesta Konvi UTM Skudai, 7-12hb Mei 2013.

budak2 opis pun ajaklah LJ kuar g cuci2 mata...cuci mata la sangat !
melayang jugak $$$....huhuu.


dah jalan2 pusing..tengok lak konsert Najwa Latif, Ainan Tasnim, Arien Band...
ramai jugak..tapi menurut cakap member LJ..tahun nei tak semeriah dulu2.



pastu pusing la satu tapak khemah tu...
macam2 ade..tapi paling banyak baju kurung, baju melayu, tribal, tudung, peplum....huihhhh.


siap ade gerai Gempak Starz...jual buku2 anime.
nak kate borong tu tak lah..tapi LJ beli gak. buat tambah2 koleksi...


then, ade lagi satu booth jual buku2 Fixi, karya2 berkualiti penulis bebas mcm dari Stam Mustapha, Kontrol Histeria, Fynn Jamal, Shafiq Mustapha, Nadia Khan....

* Perempuan Yang Patah Hati - Rasyidah Othman
* Kelabu - Nadia Khan
* Tabu - Shaz Johar
* Langit Vanilla - Wani Ardy
* Orang Hodoh Cantik - Stam Mustapha

dekat 2, 3 buah buku gak LJ beli...tapi pun tak sempat baca lagi, cuma Kelabu je yg LJ dah habis baca dan akan diulang lagi, tak jemu.


coklat nei LJ beli kat booth sukarelawan Save Gaza..beli 3 RM10..tapi LJ beli 1 je..
ade 3 jenis perisa..almond, cornflakes & susu..

dah habis pusing..pergi ngeteh jap baru balik rumah.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: