Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selamat Hari Guru ♥

Khamis, 16hb Mei 2013

SELAMAT HARI GURU | HAPPY TEACHER'S DAY


LJ ucapkan kepada semua cikgu-cikgu yang pernah mengajar & mendidik LJ...

1 - Tadika Cina Cempaka
2 - SJK (C) Tampoi
3 - SMK Sri Rahmat
4 - SMK Taman Impian Emas
5 - SMK Pasir Gudang
6 - Sekolah Agama Taman Cempaka
7 - Sekolah Agama Kopok Baru
8 - Kolej Komuniti Pasir Gudang

haa...banyakkan sekolah LJ..
Alhamdulillah berjaya juga LJ skarang..tapi pun masih belum berpuas hati, banyak agi impian yg belum tercapai..semoga succes !

tak lupa juga kedua ibu bapa LJ..
diorang pun kategori guru jugak..mengajar & mendidik serta membesarkan kami adik beradik termasuk nazhif dengan jayanya. :)

this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: