Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selamat Pengantin Baru : Ehsan & Mai

bulan 3 hari tu..salah seorang ahli club naek pelamin...
wahh, lepas sorang..sorang lagi..alhamdulillah.

kali nei LJ berkonvoi ke Simpang Renggam..jalan jauh cket.hehe.


see..sweet2 je kan diorang nehh.


majlis nei sbelah lelaki...

pengantin naek viva taw..drive sendiri lak tu..depan skali.
we'ols yg follow semuabelakang...

tapi uols....
jalannya ya ampunnnn.....berdarah hati.
terseret2 viva LJ..jejak sana sini...busut tengah jalan la, lobang la, lopak la..lagi2 tang nak naek jambatan.
tu pun dah kira senget habis.
hanya mampu berserah..sedihh.


siap berarak belakang pengantin...hehe.


macam biasa..1 meja panjang khas tuk family VMC Johor (VMC lagi time nei)


sebelum balik..haruslah masing2 amek gambar kenang-kenangan dulu dengan pengantin.


time nak balik...ade la dalam 10 biji yg ikut...
terus balik..dah memang takde singgah mane2..hujan lebat lak tu.
nasib highway tak berapa nak jem sangat....

Selamat Pengantin Baru Ehsan & Mai
Semoga berbahagia sehingga ke hujung nyawa

it's all about friendship ♥

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: