Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Siapakah????


ntah kenapa sejak akhir-akhir nei..
LJ asyik rasa ada sesorang sedang stalker LJ...dari facebook sampai ke blog.
hmmm...
habis semua frend yg tak pernah tegur, tak pernah komen or like..yg post ngarut2, budak skolah..semua LJ remove.
yang LJ tengok pelik2 je profile diorang...

rasa rimas. semakkkk.

oke..nampak tak gambar yang LJ post tu???
nanti LJ cerita...

skang tengok gambar yang LJ post kat bawah nei...


ade gambar, ada link blog & blog yang dye follow...

skang LJ click person yang LJ bulatkan tu pulak....


xde gambar..nama FAIRUZ...bila LJ click, dia cuma follow blog LJ...
xde link blog dia atau menunjukkan dye follow blog lain...
tu yang ada musyhkil sikit....

LJ cuma nak taw siapa...
oOopss, bukan nak carik pasal or carik gado...jangan salah paham.

actually, LJ ade syak seseorang...perempuan.
kalau betol laa kan...

buat awak, saya tak taw apa yang awak nak dari saya..
atau awak mungkin boleh kenalkan diri ke..boleh PM saya, kalau tak kisah boleh komen atau bagi link kt shout saya.

sekian.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: