Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Undi Jangan Tak Undi

biarpun waktu pengundian adelah semalam...
sebab semalam LJ tak sempat nak blogging kan..so up nye hari nei la keyh...

bangun2 tido dah pukul 9 lebih - kepala sakit..
dok golek2 dulu layan text, whatsapp, facebook, instgram..tengok tv lak..
barulah siap2 pergi mengundikan...

lokasi?

dekat aje..5 minit dari rumah LJ..
senang cerita..bekas skolah LJ masa form 4 & form 5..
tapi tak nampak pulak muka2 senior or junior...

ingatkan dah datang ngundi pukul 10 dekat2 pukul 11 pagi : cepat & tak payah tunggu lama..
hmmm..beratur panjang gak rupanye..
cuma bila depan LJ dah tinggal 5 owg..barulah abang polis tu panggil bagi LJ masuk dulu..
sebab...............LJ bawak hero kecik.hehe.



lihatlah jariku yg halus mulus nehh...keh3.

yesss, saya sudah..ini membuktikan LJ warganegara Malaysia, rakyat Malaysia & paling penting LJ sudah cukup umur.
excited..maklumlah, 1st time buang undi..haha.

dan selepas tu...bos LJ tak henti2 call tanye kat mane la, pukul bape nak datang la???

heyy, tak tau ke hari nei ahad..mane kerja..
haha..berani lak nak cakap depan2 camtu..poyo je lebih.

sebenarnya.....................


inilah sebabnye uols...hehe.

INI KALI LAH vs LAIN KALI LAH

oOops..undi adalah rahsia. peace yaww....

okela..selesai sudahhh. keputusan pun sudah diketahui.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: