Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...family day: part 2...

wahhhh..bsambung kite di part 2..
cm xcaye jek.
heheee...
cm lynn jek yg excited neh.huhuu.

seblm tu..yukk kite layan picture cuci2 mata dlu......

nei lil sis lynn yg bongsu..
haha..yg ala2 mat saleh celup tuu..ijat namanye..czen.

hah..yg nei lil sis lynn yg tgh..no 2 la kiranye..
yg sbelah tu pon czen gak..Hairi a.k.a Tolet..

hah..cik kak yg malu2 neh..
menantu bru dlm family..wife czen kaseh lowh..
skg neh da dpt title 'mak buyong'..ngaaa~~
blkg tu..umah nenek lynn..

maskot kecik yg nk melaram gak..


yeahhhh!!
kemuncaknye......
jeng..jeng..jeng...suspen2.
dup dap dup dap......muahahahahaha.

aik..kek???


ha..uols da dpt hint lum??
keyhla kaseh nk btaw neh nape bln 3....

acct, sempena menyambut bfday nenek lynn yg jatuh pd bln 3..
bafday yg ker...erm...80lbh kot law xsilap...
lynn xbape nk ingat lowh...huhuu.

tuk soalan yg mane 1 father lynn tuu..
nk taw jawapan???
tarra.....ensem x? look younger rite??
ecehhh...terpuji lak.huhuu.

sekian..
habis dah.. :)
keyh la uols..next time lynn share citer laen lak keyh..

Tiada ulasan: