Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...gelagat2 1st time duk dlm trolly...

haha..semlm mlm lynn ikut mak g blanje..
biasalah kn law nk hujung2 bulan cmnehh..

nazhif??
lynn wajib bawak..xleh tggl handbag lynn tuu..
law tggl susah klynn..rindu yg teramat la jwpnye.huhuu.

kali kali nei lynn bkn nk story pasal shopping..
tp pasal 1st time nazhif ddk dlm trolly..
hero lynn tu kn dah 6bln..bdn pun dah kuat..

jom kiter nengok gelagat2 nazhif...

lynn alas bantal cz tkot bdn nazhif sakit or terkeblakang lak..
maklumlah, nazhif neh xleh dok diam..


hamboi..tangan tu..xbleh dkt, semua pown nk tarik.
bahaya..bahaya..mama xde duit nk ganti nti.huhuu.


uols tengoklah tu siap kaki goyang2..sng hati.
oOops..mata stll melilau..hah, carik pe yayang mama neh??

"nazhif, meh tgk sini mama nk amek gmbr."
pandai pun senyum hero kecik mama neh..
aloloOo2..sukanye dye..senyum2 tawe2.


percubaan yg bjaya...
pasnie lynn dah xpyah berat2 nk dukung nazhif..cz da blh ddk dlm trolly.
senang cket..hehee. (>.~)!

Tiada ulasan: