Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...kupon penjimatan...

"Terima Kasih daripada kami"
itulah pennghargaan Tesco kpd pelangannye...

acct lynn bru je dpt kupon penjimatan drpd Tesco..
haaii.owg yg ske shopping cam lynn nei..mcm2 kad aderrr.huhuu.
disebabkn oleh kerajinan lynn bshopping dkt Tesco..
haishhh..bli barang hero kecik nehh je byk..
maka byklah point yg lynn dpt kumpul..hehe.
tu yg best taw uols..
mkn kt foodcourt Tesco pn dpt point gak..


walaupun kupon yg diberi xseberapa..
namun tetap dpt mbantu penjimatan duit lynn.hehe.
tp lynn xguna lorhh...bg kt mak jerr.
cz mak klynn kn blanje brg2 dapur..

lynn pn ade dpt gak kupon RM10.00..
tp sudah digunakan sebentar jek td...
lynn beli pampers si bujang neh...

hmm..bshopping pn kne bhengat2 gak.
jgn boros keyhh... (^_^)

Tiada ulasan: