Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...mari belajar...

ye murid2...mari kite blajar ye..
ari nei cikgu nk ajar cara2 blajar merangkak...
heheeee.
ade tokoh jdik cikgu x lynn neh??
[cite2 masa skolah rendah neh.]

oklah..kali nei lynn nk share pasal nazhif tgh nk blajar merangkak...
sejak2 da kuat nk angkat punggung nehh...
hmm...

jom layan picture nazhif...

"cepatlah yayang, senyum2 ngok2 mama lak.."
[msti xjdik law nk snap candid pic, tetap nk tgOk.huhu.]



"yeahh, anak mama dah pandai..kuat la dye angkat badan."
[tggu nk bgerak ke dpn je..skg tgk gear reverse uols.]
hmm, mcm2 style ade...



lynn ske btOl tgk anak mbesar dpn mata sndri..
sambil2 tu boleh pantaw perkembangan anak.

p/s: xdelah lynn risau law anta pengasuh jga..mcm2 kes skg nehh.
tkOt...minta dijauhkn laa.

Tiada ulasan: