Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...selamat pagi semua...

hamboiii2..pagi2 lg lynn dah post n3.
haha.mOod kerajinan sudah dtg..xbleh nk tolak uols.

yg dah masuk bkerja tu..kerja rajin2 keyh..
untung2 leh naek pangkat..hehee.
yg sedang memandu..pandulah dgn bhati2..
yg sedang sarapan..jgn blebih2an.
kang mengantuk lak dlm office akibat kekenyang terOver.
[hmm..dah cm dj radio lak.heheee.]

pagi nei..lynn cuma sarapan roti+jem kacang & nescafe..
diet la katakan..huhuu.

mata masih kelabu2 lg nei..
pale ngah mamai...

1 malam kaseh xtdO uols..
akibat terlalu mimikirkan masalah yg melanda..
hmm..laen kali crite ea..
kang hiang mood xpasal2.huhuu.

so enjoying ur breakfast..
ceria2 di pagi2 ini keyh..
have a lovely days all my fwen...

Tiada ulasan: