Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

DUNIA YG XPERNAH PUAS!!!

KUALA LUMPUR: Golongan pengkid kini dijadikan sasaran utama sindiket pelacuran murahan bagi memenuhi nafsu serakah golongan lelaki miang berusia 50-an yg dikatakan ingin mengubah selera kerana sudah bosan dengan tubuh wanita.
Selera luar biasa lelaki hidung belang itu menyebabkan pengkid terbabit sering didekati bapa ayam bagi menawarkan pekerjaan sambilan itu.
Biasanya, mereka ini menggunakan istilah baru iaitu 'mau jual emas' apabila mendekai pengkid terbabit. Jika bersetuju, pelanggan sudah sedia menanti di hotel murah berhampiran.
"Saya terkejut apabila disapa sebegitu, mulanya saya tidak mengerti apa maksud sebenar, apabila saya bertanyakan, lelaki itu berkata mahu tubuhnya dijual atau tidak. Selepas iu saya mengerti 'emas' membawa maksud kemaluan."

ntah ape nak jdik dgn owg tua skrg nei yg makin xsedar diri..
umo da 50-an tu..bwk2 la bertaubat..
byk2kanlah berzikir, beramal, hbskan sisa2 idop dgn keluarga..
kita yg muda nei pn..
ajal tu ble2 masa je dtg menjemput..
law nk mati tu..xkira cara, tempat, umo..
ble malaikat nk dtg cabut nyawa..1 saat pn xtgguh!
ntah ble nk sadar gaknye...

hangin tul!!!

xckup ppuan 'ori' dijadikan pelacur..
[yg rela tu xyah citer ar kn..dah mmg trg2 nk wat kje laknat tu.]
skg nei pgkid lak..
[pengkid ppuan gak tp lbh brutal cket ar knOnnye]
pas2 nti tkar selera lgik..bdk2 lak jdik mgsa..
xckup ngan tu..hbs bini2 owg lak..
yg kayO bapak ayam tu.

dunia yg xpernah puas!!!

org2nye xpernah puas..
dunia nei hanye dipinjamkn..sementara.
yg kekal alam akhirat kelak.
knOn2 selagi idop..harus dinikmati..
tp dgn cra yg salah!
btol2 mereka nei xpk dosa & balasan tuhan!
tggu jelah..tuhan bayar cash.
tgh2 wat kje haram tu..tbe2 kojol..
xsempat nk taubat..
law sempat pn..ntah diterima or x..
Wallahualam......

Tiada ulasan: