Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...maceh mama&papa....

mOh layan sesame..wat cuci2 mata....
yg panas leh sjOk, yg pasang leh surut, yg hOt leh cool....
sejOk mata memandang....
tenang rasa hati & fikiran......
terubat rasa rindu di hati......

 


dah puas tilik???
dah tgk gelagat2 Ahmad Nazirul Nazhif???
heheheheheheeeee..............
ape sbenarnye yg blaku???
nape dgn pic2 hero kechik lynn & hubby diatas nehhh???
motif..................................................

btOl nk taw nehhhh????
jawap NAK keyh.....hehehehehe.

let's me shOw.....
.
.
.
.
loading 30%
.
.
.
.
loading 50%
.
.
.
.
loading 70%
.
.
.
.
loading 86%
.
.
.
.
loading 99%
.
.
.
.
.....................
!
!
!
V
V


saje jek..nk tayang topi bru...
baju baru, stokin baru....
1 set semuanye.....
heheheheeee.....

aloloOo..uols sume..
jgn la marah2 keyh....
sekadar mghiburkan hati sajerk.
xde maksud laen pun...

*xbaek & xelok jka kite bsikap takbur & riak nehh..
sentiasalh bsyukur ke hadrat ilahi dgn ape yg tlah dikurnianNya..

Tiada ulasan: